Административен адрес

untitled-2_0015_%d0%b0%d0%b4%d0%bc%d0%b8%d0%bd%d0%b8%d1%81%d1%82%d1%80%d0%b0%d1%82%d0%b8%d0%b2%d0%b5%d0%bd-%d0%b0%d0%b4%d1%80%d0%b5%d1%81     За да регистрирате юридическо лице на територията на Република България е от изключителна важност да имате седалище и адрес за кореспонденция. Това е адресът, който ще бъде вписан в Търговския регистър и адресът за кореспонденция с всички държавни институции и органи, като НАП, НОИ, НСИ, Съдебни органи, Прокуратура, органи на МВР и др. Важно е да се отбележи, че седалището на фирмата Ви не е обвързано с мястото на извършваната дейност. Например седалището на дружеството Ви е с адрес гр.София, а търговският обект или производствен цех в друг град. За да се избегне пропуск на срокове, призоваване или уведомяване е задължително винаги на посочения адрес да има лице, което да приеме съответния документ/пощенска пратка и да Ви уведоми моментално за това. BALKAN BUSINESS HELP предоставя на вниманието Ви услугата „Кореспонденция“. Вие ще бъдете уведомени при постъпването на определен документ по електронен път на предоставен от Вас и-мейл адрес.